Chapter 19 - Why did you do that?

"Justin, ta det lugnt", mummlade jag och han skrattade utan humor. Han glodde ilsket på tidningen som var belägen framför mig. Jag sträckte mig försiktigt efter den, men Justin gjorde någon hastig rörelse så jag backade snabbt tillbaka med ett flämt.

"Trodde du seriöst att jag skulle slå dig?", mummlade han tyst och jag suckade. "Ja, faktiskt", mummlade jag och knycklade ihop tidningen för att försöka träffa papperskorgen - utan att lyckas. "Vad var det bra för? Kan du svara mig nu?", röt han och kom ruskig nära. Jag svalde.
"Vad var det du fråga nu igen?", sa jag tyst och han suckade samtidigt som han backade bak lite.
"Varför sa du till några tjejer att vi inte dejtade? Vad fan var det bra för?", sa han lite surare och jag fnös. "Skämtar du med mig? Du kallade mig för tjock, såklart jag bli arg?! Och Madison är ju endå inte di..", jag avbröt mig och kollade oroligt på Justin. "Öh va?", sa han lite mjukare och mötte min blick. Jag kliade mig på handen och svalde.
"Inget"



Hon var snabb på att svara och jag kunde se hur hennes ansikte blossades upp i en röd nyans. Hon reste sig upp och lämnade snabbt rummet. Va?

Senare på eftermiddagen satt jag och skrev ner några menningar i den vita anteckningsboken och suckade. Försökte dra några ackord med gittaren, men det lät inte bra tillsammans. Jag knycklade ihop pappret med låttexten och kastade iväg det. Texten var heller inte bra. Jag drog fram en ny sida och tänkte efter. Plötsligt öppnades dörren och jag mötte Summers blick. Den var tårfylld och mitt hjärta höll på att hoppa över ett slag. Jag reste snabbt på mig och gick fram till henne. Hon kollade ner i golvet och jag la mina händer på hennes axlar.
"Vad är det?", sa jag orolig och hon svalde. Hon sa något men hennes ord var otydliga och sårade. "Jag hör dig inte", sa jag lugnt. Hon puttade bort mina händer och mötte min blick. "Joselyn har hamnat på sjukhus", sa hon tyst och jag kollade oförstående på henne. "Min syster..", mummlade hon och en tår mötte golvet. Jag vet inte varför, men det gjorde ont att se Summer.. Ledsen.

"Vill du hem för några dagar och komma tillbaka sen?", undrade jag och hon nickade. "Men inte nu, några dagar. Det är bara mamma som får besöka henne nu", sa hon och kollade smärtsamt på mig. Jag log svagt. "Kan vi inte lägga alla våra bråk åt sidan idag, så kan jag ta med dig till stan? Jag har hört att shopping alltid piggar upp er tjejer", små log jag och hon skrattade. "Jag vet inte", sa hon tyst och snyftade. "Snälla, bara en gång? Imorgon blir allt som vanligt. Alla bråken fortsätter", sa jag med ett leende och hon skrattade. "Okej då, Bieber"
-

"Denna då?", sa Summer med ett leende. Jag skakade på huvudet med ett flin. "Nej", sa jag snabbt. Hon log och ställde sig på tå samtidigt som hon tryckte på mössan på mitt huvud. Jag vände mig emot spegeln och flinade. "Snygging", skrattade jag och drog upp min mobil. Jag försökte dra in Summer i bilden, men hon avstog. Jag förstog henne, kan man få mer hat än vad hon redan fått? Jag tog en bild samtidigt som jag skrattade. Jag la ner mobilen i fickan och kastade iväg mössan.
"Justin?", hörde jag någon säga och jag suckade. Det hade vart alldeles för många fans för mig idag, men något jag får stå ut med. Samtidigt är vi ju i Tyskland, det är ganska stort här. Men tillslut gick det överstyr. Och eftersom Kenny inte var med så funkade inte detta längre. Jag drog hastigt tag i Summers hand och hon kollade frågandes på mig. Jag flinade. Snabbt började jag springa iväg med Summer i min hand. Hon skrattade bakom mig och jag hörde hur även visa fans var efter. Jag ökade på och sprang bort runt hörnet. Något jag inte skulle gjort. Det fanns bara en butik här, underklädes affär. "IN", röt Summer och tryckte in mig i butiken. Hon drog med sig några bhar och tryckte sen in mig i omklädningsrummet. "Helvete Justin, dom är ju helt galn..", hon blev tyst när hon hade vänt sin blick emot mig. Tillslut började hon skratta ivrigt. "Du är generad, vad gulligt", utbrast hon och det fick mig antagligen att bli ännu rödare.

Hon flinade och drog av sin sin tshirt. "Vad gör du?", undrade jag oroligt och hon log. "Vi är i ett omkädningsrum, vad brukar man göra?", sa hon och jag bet tag i läppen när hon drog av sig sin Bh. Hon satte på sig en svart i spets och med rosa detaljer och vände sig emot mig. Hon skulle precis säga något innan hon suckade. "Herregud, du måste ju kunna se mig i BH utan att flamma upp! Du är knallröd i ansiktet", sa hon med ett svagt leende. Jag log snett samtidigt som jag ställde mig upp. Hon kollade nervöst på mig.



Jag kände hans kalla händer nudda min bara hud som snabbt knottrades till. Hans ansikte var nära och han log. Hans stora bruna ögon mötte min blick och jag svalde. Han särade lite på sina läppar och kom ännu närmre mig. Han kysste mig lätt på halsen och uppåt. Tillslut kom han till munnen. Han skulle precis kyssa mig innan hårda knackningar hördes på dörren. Han backade snabbt undan och jag drog på mig min tröja. Dörren öppnades och expiditen kollade skeptiskt på mig. "Inget kyssande härinne", röt hon och jag svalde. Samtidigt kom jag och tänka på vad sam skulle hänt om inte hon kom. Varför gjorde han så? Jag tog min väska och drog snabbt med mig Justin därifrån. Vi skyndade oss ut därifrån och brast sen ut i ett skratt. "Pinsamt", mummlade han och jag log. "Håller med".

Det var inte förens vi var tillbaka på hotellet och när jag skulle byta om som jag insett att jag fått med mig BHn ifrån affären. Mitt hjärta slog ett extra slag och jag öppnade snabbt badrumms dörren för att säga till Justin. Men när jag öppnade dörren så såg jag något helt annat än vad jag förväntade mig att se. Jag svalde och kunde nästan känna tårarna rinna.

Skriven av mig (Ida), känner att den blev både bra och dålig. Haha men jag skrev den konstigt och har inte hunnit läsa igenom den. Så ni får stå ut med det! Puss♥

Postat av: emma

mer! bäst

2011-11-05 @ 23:35:59
Postat av: Cherry

Sjukt spännande att få veta vad som har hänt med Justin.

Hoppas inget allvarligt :// ♥♥

Men jättebra skrivet :D ♥

2011-11-05 @ 23:48:12
Postat av: Ida

Den var ju skit bra jue! :)

2011-11-05 @ 23:48:27
Postat av: Mathilda

skit bra :D meeer :D

2011-11-06 @ 00:00:23
Postat av: Linn

Tycker det var skitbra!

2011-11-06 @ 00:12:51
Postat av: melina

Grymt bra!

2011-11-06 @ 00:20:40
Postat av: Emma

Vad menar du med konstig? Detta kapitel var sjukt bra :D längtar som tuuuusan till nästa <3

2011-11-06 @ 00:20:58
Postat av: emilia

NU KÄNNS DET BÄTTRE. älskar spänningen nu!

2011-11-06 @ 00:26:14
Postat av: Emilija med J.

åh, nu blev det ju spännade, varför slutade du ? haha nej men jag tycker det var grymt !



MER !

2011-11-06 @ 00:27:49
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Felizia

Så himla bra!! :D

2011-11-06 @ 00:40:50
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: natta

Mer!!! Vill veta!!

2011-11-06 @ 00:53:19
Postat av: LILLY

neeej mera!!! vill veta vad hon såg!!!!!

2011-11-06 @ 01:12:57
URL: http://cocomonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag behöver nästa del nu. Ida, du vet inte hur Jävla nervös jag är. Shit.

2011-11-06 @ 03:34:40
URL: http://callas blogg.se
Postat av: M o a h ~ ♥

MORE BABY MORE!

2011-11-06 @ 09:44:24
URL: http://moahslife.blogg.se/
Postat av: cathrine

gryyyyyyym! mermermermermer

2011-11-06 @ 10:40:49
URL: http://cattenz.blogg.se/
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

As bra som vanligt!

Men sluta säg att den blev både bra och dålig, för den blir alltid AS bra! :D.

När kommer nästa?! Vill läsa mer :D <3.

2011-11-06 @ 12:07:42
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: mikaela

grymt! mer<3

2011-11-06 @ 12:19:49
Postat av: elin

asbra :D

2011-11-06 @ 12:34:26
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Amanda

aa vill veta!!!<3

2011-11-06 @ 16:00:52
Postat av: Lisa

älskar det :)

Mer

2011-11-06 @ 17:02:38
Postat av: linnhalldin

aaaah !! fortsätt, jag vill veta vad som händer. :D

2011-11-06 @ 19:25:51
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: miranda :)

Meeeeeeeeeer,snälla idag? (a)

2011-11-06 @ 19:34:19
Postat av: ida

Aah, mer - nu!

2011-11-06 @ 22:21:57
Postat av: Hanna

Yey, mer :) ny läsare

2011-11-06 @ 23:17:59
URL: http://hannastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: