Chapter 22 - I know you

Jag öppnade försiktigt ögonen och mötte Justins blick. "Vad är det?", mummlade jag hest och han log snett. "Vi är framme nu", sa han och jag reste mig försiktigt upp. Igår hade vi vart hos Ellen och sen hade hela crewet hoppat på nästa flyg vidare till Australiten som hade tagit 11 timmar. "Aha", sa jag snabbt samtidigt som jag hjäspade. Jag sträckte på mig och räckte sen över min väska till Justin som med ett suck tog emot den. Jag flinade. Jag ställde mig sen upp och såg att det bara var jag och Justin kvar på flyget.

Han började gå och jag gick vingligt bakom honom. Jag var hysteriskt trött. Hade bara sovit i någon timme inatt kanske. Tillsammans gick vi ut ur planet och in på flygplatsen. När vi kom ner till vänterummet så var där hela crewet. Dom log tacksamt när vi kom. "Äntligen!", utbrast Alfredo och flinade. Jag skrattade lite. Jag bad om min väska och Justin gav fram den till mig. Några vakter kom efter bara några minuter för att ta med oss ut ur kaoset. Såfort vi kom ut på flygplatsen så gick fansen nästan till attack. Justin höll min hand samtidigt som han skrev några autografer med den andra. Jag fattade inte hur fansen orkade, klockan var 2 på natten.

Vi kom sen ut på utsidan och vi gick in i en buss som väntade. Dessa två veckor skulle vi spendera i tourbussar, inte hotell. När vi kom fram till bussarna släppte jag snabbt ner väskan och utan att säga ett ord skyndade jag mig till mitt och Justins rum och slängde mig i sängen. Sen tror jag att jag somnade.

"Ska vi väcka henne?", rösten var avlägsen men endå nära. Jag kände igen den, men det var inte Justins röst. "Hon kommer döda mig, så nej", nu var det Justin som snackade. Jag gnuggade mig försiktigt i ögonen och öppnade dom sen. Jag satte mig vingligt upp och såg hur dörren slogs upp. "Oj, är du vaken?", sa Justin tyst. Jag nickade. "Ja, vem ville väcka mig?", han kollade på mig länge och stängde sen dörren. Snabbt gick han fram till sin resväska för att ta fram något. "Chaz och Ryan är här", sa han efter ett tag. Han mötte min blick. "Det var Chaz som sa att vi skulle väcka dig", sa han och ställde sig upp. "Så dom är här? Åh nej!", röt jag och lät mig själv falla emot sängen igen. Han skrattade. "Så farligt är det inte", sa han snabbt och lämnade sen rummet. Jag fnös.
Jag reste mig upp och gick fram till min resväska. Jag drog upp blåa underkläder i spets och tog med mig dom in till badrummet. Jag drog fram en handduk och hoppade sen in i dushen. Inte förens jag dushat klart så insåg jag att jag glömmt ta med mig kläder in. Jag torkade mig snabbt med handduken och trog sen på mig underkläderna. Försiktigt gick jag ut ur rummet och fram till min resväska. Plötsligt slog dörren upps och jag kollade snabbt upp.
"Oj hej Summer", sa Chaz och jag märkte hur han blick gick neråt. Jag la handen för min bröst, och som jag antagit så kollade han snabbt upp mot mitt ansikte. "Vad vill du?", sa jag och han harklade sig. "Tänkte bara kolla att du var vaken, på Justins order, men ja det var du", sa han förvirrat och lämnade snabbt rummet. Jag skrattade för mig själv och drog sen på mig en rosa klänning med vita blommdetaljer. Till det tog jag vita balerina skor. Jag fönade mitt hår och satte sen upp det i ett tofs. Jag log lite för mig själv och gick sen ut ur rummet.

Jag drog upp min mobil ur fickan för att smsa Justin när jag insåg att han inte var i bussen. "Vart är du?", skickade jag snabbt iväg och gick ut på utsidan av bussen. Jag insåg att alla var borta och kollade mig förvånat omkring. Min mobil pep till och jag skulle precis öppna ett sms ifrån Justin när jag plötsligt kännde iskallt vatten över mig. Det kom som i en chock och min mobil flög i väg flera meter bort samtidigt som jag skrek till. Jag vände mig och där stog en flinandes Justin. Åh hur vågar han! Jag skulle precis putta iväg han när jag kände en vatten stråle rakt ryggen. Plötsligt fick jag en i ansiktet också. Det slutade med att jag fick vattenstrålar på hela mig. "Lägg av nu", skrek jag och jag hörde massa skratt. Ärligt kunde jag inte heller hålla mig för skratt. Dom slutade sjuta vatten på mig och jag rätade på ryggen. "Haha så går det, det händer såna som du", skrattade Justin och jag flinade när jag såg Kenny bakom honom med pistolen riktad mot Justins rygg. "Visst såna som dig också", sa jag snabbt och Kenny började spruta vatten på han. Även Chaz och Ryan gjorde det. Precis som med mig, så slutade det med att alla siktade på honom. Efter nästan en timmes vattenkrig så slutade vi. Men jag kunde fortfarande inte sluta skratta på ett bra tag. Jag, Chaz, Ryan och Justin gick på en väg och pratade med Kenny framför oss.

"Varför gjorde du och Madison slut igen då?", slängde plötsligt Chaz ur sig och Justin stannade upp. "Va?", mummlade jag och Justin suckade. "Hon gjorde slut med mig igen Chaz, och jag vet inte", sa han och jag fnös. "Tack att jag fick veta, jag är ju din tjej", röt jag och Chaz och Ryan vände snabbt sina blickar emot mig. "Va? Är ni tillsammans på riktigt?", sa Chaz dummt och Ryan slog till han på huvudet. "Nej, fortfarande på låtsas. Dom gillar inte varandra på riktigt ditt cornhead", sa Ryan och jag svalde. Det gjorde ont när dom sa så. "Förlåt Summer, men jag känner dig. Du kan säga saker som du ville säga, utan du råkar ibland", sa han och stannade upp. Jag nickade samtidigt som vi svängde in emot Mcdonalds. Ä ven fast jag ville slå till han riktigt hårt för det han precis sa.

SÄMST, TRÅKIGAST, DÅLIGAST, FELSTAVAT OCH ALLT MAN KAN HITTA PÅ. Är sjukt trött och sjuk men tvingade mig själv att skriva ett. Så ja, ni får tycka vad ni vill och kommentera om ni har lust.. Godnatt! Hehe kram Ida.

Postat av: Olivia

ITS AWESOME!

skriv mer! Spännande olik andra helt jävla super bra!

2011-11-09 @ 20:16:25
Postat av: Cherry

Spännande :D ♥♥

Jättebra skrivet :D ♥

2011-11-09 @ 20:36:58
Postat av: Mathilda

jätte bra :D meeer

2011-11-09 @ 21:46:12
Postat av: melina

2011-11-09 @ 21:48:40
Postat av: matilda

asså jag vill inte vara kritisk eller taskig på något sätt, men hur kan hon acceptera hur han är mot henne hela tiden? alltså hon bara förlåter & förlåter honom hela tiden...

2011-11-09 @ 22:05:16
Postat av: Johanna

grymt!

2011-11-09 @ 22:18:14
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lisa

Awesome :)

Kan inte Summer och Justin bli ihop snart.

2011-11-09 @ 22:24:39
Postat av: idaho

Det var inte alls dåligt! Men kan det inte hända nåt nu? Annars super, fortsättning tack! :D

2011-11-09 @ 22:53:57
Postat av: idaho

Det var inte alls dåligt! Men kan det inte hända nåt nu? Annars super, fortsättning tack! :D

2011-11-09 @ 22:54:45
Postat av: elin

längtar tills nästa, och det var inte dåligt :)

2011-11-09 @ 23:55:39
URL: http://ealr.blogg.se/
Postat av: M o a h ~ ♥

mer

2011-11-10 @ 13:13:14
URL: http://moahslife.blogg.se/
Postat av: Olivia

jätte bra ;) mer..

2011-11-10 @ 15:56:36
URL: http://inmydreamswithjb.blogg.se/
Postat av: johanna

sluta tryck ner dig själv! du är jätte duktig, låt ingen säga nåt annat :)

2011-11-10 @ 16:04:37
Postat av: Anonym

du är grym på att skriva!! mer snälla <3

2011-11-10 @ 18:01:59
Postat av: Anonym

när kommer nästa del? :D

ni är grym på att skriva!

2011-11-10 @ 20:20:47
Postat av: elena

super duper bra

2011-11-11 @ 15:59:06
Postat av: Sonja

MERMERMER ! !!!!!! :D

ÄLSKAR!

2011-11-12 @ 09:04:36
URL: http://soniijaas.blogg.se/
Postat av: Sally

MER DU E JU SKIT BRA PÅ ATT SKRIVA! :))

2011-11-13 @ 12:18:56
Postat av: Anonym

skiiit baraa

2011-11-13 @ 13:15:37
Postat av: Anonym

skiiit brraa *

2011-11-13 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: