Chapter 23 - That guy, he like's you to.

Jag log åt hur fruktansvärt vacker den stjärnbelysta himmeln var. Jag kände hur Justin långsamt smekte mitt hår och jag vände mig snabbt om. Hans händer gled ner om nacken på mig och jag svalde. "Jag älskar dig", mummlade jag emot hans hand samtidigt som jag kysste den mjukt. Han log, men plötsligt puttade han till mig. Snabbt föll jag ner ifrån berget och jag kunde inte röra på mig, jag var helt stilla, men kunde fortfarande se Justin. "Äh, kom upp nu! Sova kan du göra senare" sa han och jag slöt långsamt ögonen.

Jag slog snabbt upp ögonen efter att Justin ännu en gång bett mig gå upp. "Äntligen!", utbrast han och jag morrade till. Jag slängde min kudde på honom och han skrattade. "Vad?", röt jag och han log. "Det var inget speciellt, kände för att prata lite med dig", sa han glatt. "För Chaz och Ryan sover dem med, men du kändes bättre att prata med", sa han lite tystare nu. Jag vände snabbt blicken emot klockan. "Halv 6?! Kom igen", röt jag och tryckte ner mitt huvud i kudden. Jag kände hur han la sig ner bredvid mig. Hans arm var plötsligt runt min midja. Jag lyfte på huvudet och kollade surt på han. "Ta bort den", mummlade jag och han kollade oroligt på mig. Han tog försiktigt bort den och han suckade när han mötte min hårda blick.

"Vad är det?", undrade han oroligt. "Vad det är? Hm, låt mig gissa. Killen jag praktiskt taget gillar, går runt och leker med mina känslor hela tiden. Trotts det, så gillar jag han fortfarande. Det säger ju sig ganska mycket", mummlade jag och drog bort täcket ifrån mig. Jag ställde mig upp och gick snabbt in i badrummet. Jag kunde höra Justin suckade och snabbt därefter kom han in i badrummet. Han kollade på mig igenom spegeln och jag satte upp håret i en tofs. "Vill du veta en sak?", sa han tyst och jag vände mig emot honom. "Prata på", jag var riktigt spydig emot honom, men ojoj, det var bara början. "Duvet, killen du gillar. Han leker inte med dina känslor. Den killen gillar dig också, väldigt mycket. Men han vet bara inte hur han ska göra. För han vågar inte ta steget", sa han och jag som var berädd på att få världens största utbrott stelnade snabbt till. Han drog upp sin blick ifrån golvet och mötte snabbt min. "Och jag kan lova dig att det är sant", sa han lugnt och log lite snett. Han kysste mig snabbt på kinden och lämnade sen rummet. Jag kollade efter honom och sen försvann han in i sovrummet. Jag stängde badrummsdörren, full av tankar hoppade jag in dushen.

-

Dagen gick riktigt snabbt. Jag hade inte sett någon av killarna sen imorse. När vi åt frukost. Justin hade inte sagt ett ord, och så dum jag var hade jag heller inte gjort det. Som vanligt satt Chaz och Ryan och pratade i mun på varandra. Dom killarna hade börjat störa mig jävligt mycket. Helvete vad jobbiga dom är. Men som tur var skulle dom bara stanna i max en vecka till. något jag är glad över. Jag skulle också fråga om Chelsea skulle få komma hit i någon vecka, men jag hade aldrig rätt tillfälle att fråga Justin. Jag drog handen över den stora boken och suckade. Läxa tills imorgon, en 2 meter tjock NO bok. Hemskt. Jag slängde undan den i sängen och reste på mig. Hela dagen hade jag tänkt på det Justin sagt imorse. Jag kunde inte få ut det ur mitt huvud. Jag gillade han, han gillade mig. Vad var problemet? Varför är han så fruktansvärt feg och visar det på ett så dåligt sätt. Jag drog på mig en rosa mjukisdräkt ifrån Juicy och tog sen på mig mina uggs.

Jag satte upp håret i en tofs och lämnade tourbussen. När jag såg Pattie sprang jag fort fram till henne. "Hej, vet du vart Justin är?", sa jag snabbt och hon vände sig emot mig. "Hej Summer, ja, han är i arenan med Chaz och Ryan. Han övar inför imorgon", log hon och jag nickade. "Tack", sa jag snabbt och skyndade mig sen bort till arenan. Jag visade upp mitt backstagepass för att komma in och jag hörde direkt Justins ljuva stämma. Jag skyndade mig bort till scenrummet och såg Justin stå där. Han hade en grå munkjacka och svarta byxor. Hans hår var rufsigt och jag blev helt varm. Jag gick närmre scenen, så tyst jag kunde. Tillslut var jag framme. Justin mötte min blick och slutade sjunga. Han suckade i micken och vände bort sitt ansikte emot mig och jag fnös. "Vart är Ryan och Chaz?", sa jag högt för att han skulle höra mig.

"I min loge, dom spelar tv spel", sa han och satte sig försiktigt på scenkanten. Jag gick fram till honom och han mötte tillslut min blick. Jag försökte trycka upp mig på scenen men lyckades inte. Tillslut fick jag nog av Justins skrattande. "Hjälp mig upp istället", mummlade jag och han log. Han tog tag i min arm och hjälpte mig. När jag kom upp satte jag mig försiktigt bredvid han. Han kollade emot mig med ett svagt leende.
Han vände sen fram ansiktet. "Jag har tänkt, på det du sa imorse", mummlade jag och han nickade. "Mhm", var hans enda svar och jag suckade. "Justin, för det första har du Madison, för det andra har du visat det så dåligt. Du har sagt så hemska sak..", Mer hann jag inte. Plötsligt kysste han mig. Mjukt. Jag stelnade till och svalde. Han särade försiktigt på sina läppar och gjorde detsamma med mina med sin tunga. Jag tänkte precis backa bak men han tryckte mig hårdare intill sig. Han lyfte försiktigt över mig till sitt knä utan att avbryta kyssen. Han drog sina händer över min rygg och hela jag rös till. Han tryckte mig så nära sig så att jag kunde höra hans hjärta slå. Som om han var rädd att jag skulle försvinna. Tillslut backade han bak och mötte min blick.

"Summer, jag gillar dig, otroligt mycket"

Äntligen va? Skriven av mig(Ida) och vad tycker ni. Vad ska hände nu? TELL ME! Ge mig ideer. Ska det bli något mellan dom nu eller hur ska vi göra? Kram♥

Postat av: Marielle

Åh, äntligen lite kärlek.. :) i like that. 💗

2011-11-15 @ 18:49:38
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Mathilda

skit bra :D meeeeer

2011-11-15 @ 19:16:42
Postat av: ellen

BRAAA11 meeeeraaaaaa

2011-11-15 @ 19:25:19
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ihop och gör slut eller vad vet jag skriv som du tycker. Btw du skriver skit bra Ida

2011-11-15 @ 19:28:08
Postat av: mimmi

gaaaaaah oejgöldrgnfdgö gud vad bra!!!!!



hur ni än gör blir det bra , mera!

2011-11-15 @ 19:30:32
Postat av: Johanna

Kanon! :D

2011-11-15 @ 19:46:15
URL: http://biebsloverss.blogg.se/
Postat av: linnhalldin

jag tycker sååå att det ska bli något mellan dem, så det blir lite peace :P men skitbra skrivet Ida ! :)

2011-11-15 @ 21:14:02
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: elena

super bra

2011-11-15 @ 21:16:38
Postat av: Cherry

Så braa :D ♥♥

2011-11-15 @ 21:34:12
Postat av: Anonym

gillar starkt kapitlet :)

äntligen vågar justin göra något (;

2011-11-15 @ 21:34:58
Postat av: Anonym

Meer det är klart de ska bli något i mellan dem! :)

2011-11-15 @ 21:45:50
Postat av: Anonym

SKIT BRA! KÄRLEK SÅKLART

2011-11-15 @ 21:47:46
Postat av: elin

riktigt grymt, hoppas nästa kommer snart :D

2011-11-15 @ 22:53:02
URL: http://ealr.blogg.se/
Postat av: Melina

Awesome :D

2011-11-16 @ 15:38:35
Postat av: Mizz Z

AJJ MAJJ GAD :D

2011-11-16 @ 18:44:54
URL: http://smartiez.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: