Novelltips

Jag läser ingen novell utom en, och den hittade jag tack vare hennes rediga kommentarer. Ni förstår inte. När jag läser den blir jag helt varm och den värmer upp hela mig. Ni förstår inte vilken otroligt stor talang denna tjejen har. Och hon kommenterar dessutom denna novellen redigt och bra! En STOR tumme upp till Marielle.

Hennes blogg hittar ni HÄR!
Hon har precis skrivit klart sin andra novell, och ska nu börja på sin trejde. Om ni har tid, borde ni verkligen läsa igenom novelldelarna på den andra novellen, den är nog den bästa novell jag läst. Här han ni prologen till den:

Clarissa Jones
Hon är 17 år, och bor tillsammans med sin mamma och sin 2 åriga son Liam. När hon var 13 år förlorade hon sin pappa i kriget, och som att inte det var nog, när hon var 14 våldtog hennes pojkvän henne. Efter det vart hon aldrig sig lik, så hennes mamma Erica bestämde att dom skulle flytta från LA, USA till Stratford Kanada.

Hon har två bästa vänner, Alessa och Celia. Det var dom två som tog henne under sina vingar när hon kom ny till Stratford High. Hon trivs tillsammans med dom, som fisken i vattnet.
Hennes största hemlighet är hennes son, ingen vet om honom, förutom hennes mamma och en snäll granne som brukar vara barnvakt. Det är hon extremt tacksam över.
Läs mer om hur hennes liv förändras under en fest och hur hemligheten kommer ikapp henne för varje dag.
Hon har två bästa vänner, Alessa och Celia. Det var dom två som tog henne under sina vingar när hon kom ny till Stratford High. Hon trivs tillsammans med dom, som fisken i vattnet.

Hennes största hemlighet är hennes son, ingen vet om honom, förutom hennes mamma och en snäll granne som brukar vara barnvakt. Det är hon extremt tacksam över.

Läs mer om hur hennes liv förändras under en fest och hur hemligheten kommer ikapp henne för varje dag.

Och tack Marielle, tack för alla din underbara kommentarer. Och även ett stort tack till ALLA andra. Jag älskar er, och hade jag haft tid så hade jag svarat på vartenda kommentar. Trust me, men ibland gör jag det. Och vänner, alla som har en novellblogg, kommentera den här, så får vi se vad vi gör med den. And stay tuned.
Men nu får alla fokusera på Marielles blogg, den är oslagbar!



CHAPTER 20 ÄR UNDER!!!

Postat av: Marielle

Jag gråter! :O vad är det jag möts av, underbara ord om MIG! Jag vet inte vad jag ska säga, jag har aldrig blivit speechless förut! Men du lyckades... TACK! Och självklart kommenterar jag en blogg jag personligen älskar.. :')

2011-11-07 @ 21:38:02
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Emma

ja jag veeet den äger! har läst båda två och den senaste hon skrev är sjuuuuuukt bra!

2011-11-07 @ 21:46:56
Postat av: Tilda

Den bloggen äger! :D



Jag har tyyp börjat skriva på min novell blogg och det skulle vara kul fall ni läste den ;-)

2011-11-07 @ 22:35:40
URL: http://myystory.bloggplatsen.se
Postat av: Haley

jag har läst båda och dom äger, speciellt den andra :))

2011-11-08 @ 20:04:13
URL: http://justindbieberstorys.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Ja! Hennes blogg är sjukt bra! Jag har läst den första hon har skrivit. Hon är riktigt begåvad! :)

Och ja, du skreva att jag typ skulle kommentera om jag hade en novell? Så, ja gör det med, höhö!

KRAM!

2011-11-08 @ 20:27:53
URL: http://mybieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: