Chapter 9 - Stay Away - Part 1

Jag riktigt fastnade med blicken, vad skulle jag göra nu när han tittade på mig. Samanbitet ryckte jag hastigt på armarna och tittade på Molly som höll på att fingra på sin mobil. Jag vände mig hastigt om. För någon sekund drabbades jag utav panik då någon lade en hand på min axel. Jag kastade bak med huvudet och blicken som möttes utav Chaz'. Han skrattade till och tittade på mig med stora ögon. Han lade en arm som mina axlar och gjorde en gest mot Justin som satt i sanden en rätt lång bit bort. Jag skakade på huvudet och tittade på Molly som fortfarande höll på med sin mobil. Jag suckade, "Inte en chans."

Min blick kunde jag inte slita från deras håll. Jag reste mig upp samtidigt som någon knackade med en osäker hand på min axel. Jag sken upp då en tjej frågade om en bild som jag ställde upp på. Sen frågade hon om en autograf. Jag tog hennes penna och skrev med ett skakigt grepp, samtidigt som jag tittade på Summer. Hon pratade fortfarande med Chaz. Jag gav henne sen pennan och gav henne ett leende som hon besvarade. Efter en stund gick hon och likaså hade Summer gjort. Chaz kom emot mig och ryckte på axlarna. "Whatever." Jag svalde och han lade en hand på min axel som jag hastigt skakade av mig.
Chaz' perspektiv:

Både Summer och Justin verkade helt tomma. Jag suckade och Justin började gå, jag gjorde detsamma. Klev över en sten som jag mer eller mindre höll på att snubbla över. Det var svårt att se vad Justin tänkte på. "Ni två kanske.." jag avbröt mig själv då Justin gav mig en kall blick som sa mer än ord. Jag svalde hårt och ångrade mig lite, "Ni borde prata över en fika.. Glömma det som hänt. Jag känner henne och hon skulle aldrig avvisa ett sådant förslag. Särskilt inte dig, Justin. Och om du tycker det är en dålig ide så föreslår jag att du biter ihop, umgås med mig som vi brukar göra, ha kul och släppa loss." Han nickade lite och stannade upp, gömde ansiktet hastigt i händerna. Jag skrattade till lite. "Vi får se." Jag nickade och om jag kände honom rätt så skulle inte han göra det förns vi kom till den delen att han lovade mig.

Jag, Harlee skrev detta. Jag vet att det var dåligt, men det andra som jag skrev försvann.. Jaja, nu kommer både jag och Ida skärpa oss, skriva så ofta vi verkligen kan och ni måste peppa men kommentarer och ge oss en bättre statistik. Pussar :')

Postat av: Mathilda

älskar den :D meeer idag :D

2011-10-16 @ 16:06:53
Postat av: Felizia

Okej :D

2011-10-16 @ 16:10:18
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: emma

skit bra! fortsätt så :D

2011-10-16 @ 16:15:13
Postat av: Johanna

yeah :D

2011-10-16 @ 16:30:52
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Becca♥

Såklart vi ska peppa er!! ;D

och det du sa om att kapitlet var dåligt, hur vågar du!? jag har längtat jätte mycket efter det och det var ingen besvikelse att läsa det ;D älskar er novell!!!!!!!



xx

2011-10-16 @ 18:06:35
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: melina

grymt bra! :)

lite kort bara

2011-10-16 @ 19:37:13
Postat av: linnhalldin

skitbra!!

skriv meeeerrr !! :D

2011-10-16 @ 19:43:39
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: My

SUPPER BRA, LÄNGTAR TILLS NÄSTA :D:D!!! <33333

2011-10-16 @ 20:17:37
Postat av: Anonym

mer!!!

2011-10-16 @ 22:38:48
Postat av: Fanny

Grymt bra! :D

2011-10-17 @ 11:06:15
Postat av: Cherry

Awesome! :)) ♥

2011-10-17 @ 19:37:50
Postat av: Anonym

om ni uppdaterar oftare så kommenterar ju vi mer, och vi kollar in bloggen oftare.



ni är liksom 2 bloggare nu men ändå är det nästan lika dålig uppdatering som förut

2011-10-17 @ 23:02:38
Postat av: Hannah

Bäst du är på att skriva! :)

2011-10-18 @ 19:40:19
Postat av: Lydia

Mer! Ja, bättre uppdatering och man kommenterar mer :)

2011-10-18 @ 20:20:57
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: saffi

jätte bra!

2011-10-18 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: