Chapter 15 - Is it love?

Jag åkte tillbaka till hotellet, hade inget annat för mig än att vänta på Justin. Jag drog hans laptop intill mig. Tiden gick fort och efter några timmar kom Justin in genom dörren som hastigt stängdes.
Han log mot mig och gick in i badrummet. Jag hade bara sneglat lite på honom. Jag hörde hur han satte på duschen där inne.
Han hade endast en handduk virad om midjan då han klev ut från badrummet. Han satte sig intill mig på sängen och jag suckade. "Justin, snälla förstå mig.. Jag klarar det inte." Sa jag lågt. Han hjysade mig och lade en arm om mig. Han tittade in i mina ögon och jag mötte hans blick. "Du vet att jag älskar dig, babe." sa han med honungslen stämma. Jag nickade lite, svalde och log svagt. Han pressade sina mjuka läppar mot mina och våra läppar möttes i en djup kyss. Han avslutade den sen och reste sig upp, nog om det.
Han drog en tröja över huvudet med ryggen mot mig. Jag fokuserade på datorn och twittrade lite, kollade min mejl. Hastigt lät han handduken falla till golvet och jag granskade honom innan han drog på sig kläder. Han vände sig om och log mot mig. Jag suckade, vad var det  här bra för egentligen? "Ikväll ska vi gå ut, och äta." hörde jag honom säga och jag tittade upp på honom och mötte hans leende. Jag nickade lite, "Varför går du inte med Madison?" slank jag hispigt ur mig med en dryg ton. Han flinade lite, sa inget. Han visste, och jag visste varför han inte gick med henne.
Han gav mig en kall blick. "Var klar om en timma ungefär." jag nickade. Jag reste mig upp och Justin tog då min plats och satte sig på sängen med datorn i famnen. Jag drog av mig tröjan, satte på mig en annan. Ett par byxor valde jag ut. Det fick räcka. Jag visste att Justin gillade det så, simpelt.
Väl i taxin tog han min hand, han hade hållt mig tätt intill sig på väg ner till taxin men släppt den då han öppnade dörren åt mig. Jag kramade om hans hand och smekte den lite. Jag älskade honom verkligen, han hade en sådan fin personlighet och han var så rar, men ibland fick jag nog. Han lade en arm om mig och jag tittade ut genom bilens ruta.
Några minuter var vi framme och Justin ledsagade mig till entrén. Jag log brett då vi klev in. Inne i resturangen var det fint, och bara finklädda människor. "Det kanske inte.." började jag men justin drog med mig till ett bord vi blev visade till. När vi satte oss ned och började bläddra i menyn så insåg jag hur hungrig jag var.

Jag, Harlee har inte skrivit på ett tag, men nu är jag tillbaka. Hope u like it! Kommentera finingar. pussar. <3

Postat av: Calla.

I like it.

2011-10-29 @ 12:44:34
URL: http://callas.blogg.se/
Postat av: mimmi

meeer! :D

2011-10-29 @ 12:59:44
Postat av: Becca♥

Super!! men en sak fattar jag inte; är justin otrogen och hon vet om det? eller gör hon det för pengar?

2011-10-29 @ 13:47:09
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: liiz

Meer:)

2011-10-29 @ 14:07:27
Postat av: Fanny :D

Jag började läsa novellen / och berättelsen igår och jag älskar den redan , den är så sjukt bra och så välskriven! :)

2011-10-29 @ 14:21:11
Postat av: melina

grymt :)

2011-10-29 @ 14:48:37
Postat av: mikaela

i love it<3

2011-10-29 @ 14:50:17
Postat av: Mathilda

älskar det :D

2011-10-29 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: