Chapter 3 - Leaving This Town

Justin's perspektiv;
Jag var efter en ganska lång stund färdig med spelen, ganska lagom till att mamma kom in till mitt rum med min iPhone.
Jag tackade, kramade om henne och hon kysste mjukt min panna.
Jag gav henne ett leende hon snabbt besvarade. Sedan gick hon. Min mamma, en utav dem allra bästa.
Jag visste att hon fanns till i svåra stunder då jag verkligen behövde henne, vilket var riktigt skönt.
Jag satte mig på sängen innan suckade nöjt och lade mig ned. Jag refresh'ade min sida och såg hur många som twittrat till mig, konstigt.. Nej, absolut inte. Jag log för mig själv då jag läste igenom flera tweets, följde några fans och re-tweetade flera. Istället för att sitta vid mobilen så drog jag upp min dator. Jag drack lite ur iskaffet och tog upp twitter på datorn.
'Hey bro, ser fram emot helgen' hade Chaz twittrat till mig, jag sken upp och kom och tänka på att han faktiskt skulle flyga till Atlanta, dit jag skulle om bara några dagar.
Jag var på tour just nu, skulle ha någon konsert till helgen då Chaz skulle komma och jag skulle hem till Atlanta igen, det var den sista innan min lediga tid. Under den tiden funderade jag på att åka till Stratford, men hade inget planerat ännu.
Summer's perspektiv;
Jag lämnade snart Chelsea och Michelle, började gå åt ett annat håll. Med andra ord - hem.
Då jag efter bara några minuter var jag hemma, ropade på mamma som inte svarade.
Det betydde att hon inte var hemma vilket var rätt skönt. Jag bestämde mig för att titta lite på en film, tråkig som jag var.
Nästa dag gick jag upp med tunga steg, satte mig ett tag framför datorn, kollade min twitter och facebook. Efter någon timma bestämde jag för att fixa mig eftersom att jag vaknat för bara några timmar sedan.
Inte ens frukosten hade jag tänkt på, så den fick vänta. Jag la ner en blommig topp i den halvstora väskan och vände mig sen emot garderoben.
Jag drog ner två par klänningar, och ett par jeans. Sovkläder och underkläder var redan nerpackat. Jag stängde igen väskan och fortsatte in till badrummet.
Jag drog ner min plattång och satte i den i eluttaget och medans jag lätt den bli varm så borstade jag igenom mitt hår. När jag var i full gång med att platta mitt hår så hörde jag mobilen pipa til.
Jag la snabbt ner plattången och skyndade mig in i mitt rum.
"Ja hallå!", mummlade jag snabbt direkt efter att ha tryck på grön ton. "Hej Summer! Det är mamma!", jag log för mig själv och gav ifrån mig ett lättat suck. "Jag hörde det ja, var det något viktigt? Håller på och fixar mig!", jag la ner borsten som jag tidigare haft i handen.
"Nej, eller jo, har du packat klart?", undrade hon. "Ja"
"Bra, pappa och jag är hemma om två timmar, och Joselyn är hemma nu va?", hon pratade snabbt, som alltid. "Mm.. Något annat?", mummlade jag uttråckat. "Nejdå! Men planet går klockan 11:20 imorgon, så stanna inte på festen för länge", sa hon innan hon skrattade lite. "Hejdå Sum", fortsatte hon. "Hejdå mamma", muttrade jag och la på och gick sen in i badrumet igen.
---------------------------
Tråkigast EVER typ! Men denna delen har vi båda skrivit. Men lämna gärna en kommentar! Och vart tror ni Summer ska åka..? ;) Puss♥
Jag var efter en ganska lång stund färdig med spelen, ganska lagom till att mamma kom in till mitt rum med min iPhone.
Jag tackade, kramade om henne och hon kysste mjukt min panna.
Jag gav henne ett leende hon snabbt besvarade. Sedan gick hon. Min mamma, en utav dem allra bästa.
Jag visste att hon fanns till i svåra stunder då jag verkligen behövde henne, vilket var riktigt skönt.

Jag satte mig på sängen innan suckade nöjt och lade mig ned. Jag refresh'ade min sida och såg hur många som twittrat till mig, konstigt.. Nej, absolut inte. Jag log för mig själv då jag läste igenom flera tweets, följde några fans och re-tweetade flera. Istället för att sitta vid mobilen så drog jag upp min dator. Jag drack lite ur iskaffet och tog upp twitter på datorn.

'Hey bro, ser fram emot helgen' hade Chaz twittrat till mig, jag sken upp och kom och tänka på att han faktiskt skulle flyga till Atlanta, dit jag skulle om bara några dagar.
Jag var på tour just nu, skulle ha någon konsert till helgen då Chaz skulle komma och jag skulle hem till Atlanta igen, det var den sista innan min lediga tid. Under den tiden funderade jag på att åka till Stratford, men hade inget planerat ännu.


Jag lämnade snart Chelsea och Michelle, började gå åt ett annat håll. Med andra ord - hem.
Då jag efter bara några minuter var jag hemma, ropade på mamma som inte svarade.
Det betydde att hon inte var hemma vilket var rätt skönt. Jag bestämde mig för att titta lite på en film, tråkig som jag var.

Nästa dag gick jag upp med tunga steg, satte mig ett tag framför datorn, kollade min twitter och facebook. Efter någon timma bestämde jag för att fixa mig eftersom att jag vaknat för bara några timmar sedan.
Inte ens frukosten hade jag tänkt på, så den fick vänta. Jag la ner en blommig topp i den halvstora väskan och vände mig sen emot garderoben.

Jag drog ner två par klänningar, och ett par jeans. Sovkläder och underkläder var redan nerpackat. Jag stängde igen väskan och fortsatte in till badrummet.
Jag drog ner min plattång och satte i den i eluttaget och medans jag lätt den bli varm så borstade jag igenom mitt hår. När jag var i full gång med att platta mitt hår så hörde jag mobilen pipa til.
Jag la snabbt ner plattången och skyndade mig in i mitt rum.

"Ja hallå!", mummlade jag snabbt direkt efter att ha tryck på grön ton. "Hej Summer! Det är mamma!", jag log för mig själv och gav ifrån mig ett lättat suck. "Jag hörde det ja, var det något viktigt? Håller på och fixar mig!", jag la ner borsten som jag tidigare haft i handen.

"Nej, eller jo, har du packat klart?", undrade hon. "Ja"
"Bra, pappa och jag är hemma om två timmar, och Joselyn är hemma nu va?", hon pratade snabbt, som alltid. "Mm.. Något annat?", mummlade jag uttråckat. "Nejdå! Men planet går klockan 11:20 imorgon, så stanna inte på festen för länge", sa hon innan hon skrattade lite. "Hejdå Sum", fortsatte hon. "Hejdå mamma", muttrade jag och la på och gick sen in i badrumet igen.
---------------------------
Tråkigast EVER typ! Men denna delen har vi båda skrivit. Men lämna gärna en kommentar! Och vart tror ni Summer ska åka..? ;) Puss♥

Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-09-22 @ 15:15:28
Postat av: Johanna

yeah :D

2011-09-22 @ 16:16:53
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Mathilda

grymt bra :D meeer :D

2011-09-22 @ 17:33:48
Postat av: Jojjo

Awesome <3

tror hon åker till atlanta 

2011-09-22 @ 18:48:46
Postat av: Fanny

Längtar tills nästa del! :D

2011-09-22 @ 19:56:21
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-09-22 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: