Chapter 41 - We're over, forever

Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag visste att jag var gradvid. Jag visste att det var med Justin Bieber. Justin vet om att jag har hans barn i magen. Jag vet om att jag har Justin barn i magen. Men jag visste inte vad jag skulle göra. Vi var dom enda som visste, än så länge. Det var tvåveckor sedan Justin kom hit för att besöka mig, och som jag fick reda på att jag var gradvid - och han att han var pappan. Ibland försökte jag glömma allti..

Min telefon pep till och mina tankar flög iväg. Jag låg i min säng med ryggen lutad emot väggen. Försiktigt sträckte jag mig efter mobilen som låg vid mina fötter. Jag öppnade upp den och såg ett nytt meddelande. "Biebs", lyste det upp på skärmen och jag kollade på mobilen länge. Han hade inte hört av sig sen han åkt för lite mindre än två veckor sedan. Han hade sagt till mig att han var tvungen att komma bort, han klarade inte av allt. Ganska själviskt, med tanke på att barnet ligger i min mage, inte hans. Jag tryckte upp han meddelande. "Hej Sum, förlåt att jag inte hört av mig. Men har behövt tänka, men jag kommer till dig nästa vecka.. Så får vi gå igenom papper och sånt på abort, sen måste vi lösa vårt förhållande. Det känns inte så starkt just nu, förlåt. Men Sum, jag älskar dig i vilket fall som helst. Puss"

Jag började skratta utan humor, samtidigt som jag kollade argt på hans meddelande. Jag fick lust att slå något, eller någon. Helst Justin. "Justin. J.A.G. G.Ö.R I.N.T.E A.B.O.R.T!!!", Skrev jag och suckade. Jag la ner mobilen och reste på mig ifrån sängen. Jag vände blicken emot klockan som visade halv 3. Jag steg bort till fönstret och drog upp gardirnerna. Solen lyste starkt och jag kollade ut på gatan. Jag gick sen ut ur rummet. Försiktigt gick jag ner till köket och hällde upp ett glas vatten. Jag satte mig på diskbänken med glaset i handen och kollade ut genom köksfönstret. Vår granne lekte med sin son, dom kastade boll med varandra. Han såg så lycklig ut. Han var en stolt pappa. Jag visste däremot om jag föder barnet, skulle Justin inte vara en stolt pappa. Han skulle säkert gömma honom. Köpa en grotta där han kunde bo i. Han skulle inte bry sig om pengarna, bara om sitt kändisskap och sina fans. Jag kände hur en tår snuddade vid min han och jag torkade snabbt bort den. Jag tog några djupa andetag och hoppade sen ner ifrån diskbänken. Jag hörde hur min mobil började ringa och jag skynade mig upp för att svara, självklart var det Justin.

"Hej Justin.", sa jag snabbt och satte mig på sängkanten. "Vadå inte göra abort?! Vad snackar du om, tänker du behålla barnet SUMMER?", skrek han och jag fnös. "Skrik inte åt mig. Och ja, det tänker jag. Har du problem med det?", muttrade jag och han suckade. Han tänkte säga något, det hörde jag. Men han fick inte fram några ord. "Nej, tydligen inte. Och bara såduvet, barnet ligger i min kropp, och jag gör vad jag vill", mummlade jag. "Så du tänker inte ens tänka på vad jag vill och inte? Du tänker bara göra vad du vill, för att barnet är i din kropp. Är det så? Vad jag än gör, så tänker du behålla barnet. Är det så Summer?", sa han stressat och argt. Men jag kunde höra hans osäkerhet i rösten. "Ja, Justin", sa jag. Även fast jag inte ens själv visste om det var så jag ville ha det Jag visste inte det. "Vet du vad? Vet du vad Summer? Då får du gå igenom detta själv, för du och jag är över. Föralltid, och jag menar det", han pratade på långsamt och lugnt. Sen la han på i örat på mig. Tårarna började rinna och jag fick svårt för att andas. Idiot.

Hehe, skriven av miiiiig, Ida, nu har jag en fråga till er som jag gärna vill att ni svarar på. Ska hon behålla barnet eller göra abort? Och vilket svin Justin är just nu, eller hur? ;)

Postat av: Johanna

GRYMMMMTTT!! HON SKA BEHÅLLA DETTT!!!

2012-01-08 @ 22:38:05
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Emma

BEHÅLLA!!! Skit bra kapitel :)

2012-01-08 @ 22:49:02
Postat av: Felizia

Justin är verkligen en idiot just nu...men jag gillar de ;D Grymt bra skrivet som vanligt! :D

2012-01-08 @ 22:50:47
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att han ska behålla barnet men få missfall och berättar inget för justin och sen typ e han i stratford och hälsar på och ser henne och försöker prata med henne och får reda från chaz att han fick missfall eftersom att han var den ända som visste eller nåt sånt ;)

2012-01-08 @ 22:51:20
Postat av: Nikki

Om hon behåller barnet tror jag att han skulle kunna bli en underbar pappa, om han bara blir sitt vanliga goa Justin igen? :o Just nu verkar han inte sig själv...



Kärlek till bloggen!

2012-01-08 @ 22:53:39
Postat av: Nicole

Snälla abort ... :) det känns som att alla JB-noveller handlar om att han ska bli pappa och allt :( snälla abort? Orkar inte läsa om en till oplanerad gravitation (stava jag rätt :P? ) <3

Så SNÄLLA A.B.O.R.T :) <33

2012-01-08 @ 22:55:20
Postat av: Emilija med J.

behålla :D

Jag älskar novellen, det är anurlunda, den är inte lik någon annan novell jag läst !

grymt bra iaf !

2012-01-08 @ 22:59:55
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, Justin är ett jävla svin!

2012-01-08 @ 22:59:56
Postat av: Emma

Jag tycker behålla!<3

Bästa bloggen föressten!!

2012-01-08 @ 23:02:49
URL: http://eemaa.devote.se
Postat av: Haley

grymt bra =)) och jag tycker att hon ska behålla det och sedan typ några år efter träffa de och grejer!!

2012-01-08 @ 23:09:03
URL: http://justindbieberstorys.webblogg.se/
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

AS BRA IDA!

2012-01-08 @ 23:10:00
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: Linda

Hon bara måste behålla det!!

Vad elak Justin är, men han kommer nog komma på bättre tankar..

Superbra kapitel.

2012-01-08 @ 23:18:21
Postat av: Sara

KAN JAG DÖDA JUSTIN!!!!!!!!! haha neråh skoja men jättebra

2012-01-08 @ 23:18:34
Postat av: Anonym

Jag orkar inte en till novell där dom får barn, det är så tjatigt, men samtidigt så är det hemskt med abort, så kan hon inte få missfall (gast det är inte heller så kul) eller så går hon och kollar sig på enn sjukhus om hon är med barn (med säkerhet) och sen så är hon inte det?;) för jag vill inte att hon ska va gravid!:0

2012-01-08 @ 23:22:01
Postat av: Anonym

abort, & så hon och justin blir tillsammans och lever lyckliga i alla sina dagar! :D Haha nej men iallafal satt dem är tillsammans!

2012-01-08 @ 23:30:42
Postat av: Lisa

Jättebra :)

Det får inte vara över mellan dem.

2012-01-08 @ 23:42:59
Postat av: Miriam

inte behålla!! dom ska vara tillsammans!! men utan barn!!

2012-01-08 @ 23:43:13
URL: http://mirribell.blogg.se/
Postat av: Vickie - tjejen med 2 bloggar

Jag måste nog hålla med dom som skrivit utan att skriva sitt namn. Alltså något med att hon får ett missfall, eller att när hon ska in till barnmorskan så visar det sig att hon inte alls är med barn (okej det kanske är orimligt om hon varit utan mens två gånger eller så..)

Men något sådant. Man kan ju faktiskt bli av med Mensen om man inte äter tillräckligt bra. Osv. :)

Grymt bra novell , och den här kommentaren kanske vart lite väl lång men...



http://viickiiee.blogspot.com

http://vickiusa.blogg.se

2012-01-09 @ 00:15:34
URL: http://viickiee.blogspot.com
Postat av: elin

asbra :D

2012-01-09 @ 00:25:18
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Mathilda

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D sjukt bra

2012-01-09 @ 00:33:37
Postat av: Nikki

kan hon inte få missfall?

för alla justin noveller ska dom alltid få barn

och jag tror inte hon skulle välja ha abort så kan du inte skriva att hon får ett missfall istället?

2012-01-09 @ 00:59:57
Postat av: C.

Tycker hon ska behålla, men sen när typ alla fått reda på det - missfall :/

2012-01-09 @ 02:53:24
Postat av: mikaela

jag håller med den 4 kommentaren det tycker jag va en bra ide

2012-01-09 @ 08:48:00
Postat av: Fia

Grymt bra! Jag tycker som Nikki, att hon ska få missfall. Ja, Justin är ett riktigt svin ;)

//Fia

2012-01-09 @ 10:00:18
URL: http://mylittlestorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

BEHÅLLA!!

Justin är en IDIOT!!

SJUKT BRA, LOVE IT!!♥



//Ebba :D

2012-01-09 @ 10:34:07
URL: http://thatsmile.blogg.se/
Postat av: Selma

ASBRA!!!!! MERA NU!!!!!! :D

2012-01-09 @ 11:29:18
URL: http://meeplusu.blogg.se/
Postat av: sarah

har aldrig sett en grymare novell, just nu är justin verkligen ett svin!

2012-01-09 @ 11:46:20
Postat av: miranda :)

de borde typ va så att hon ska till sjukhuset o kolla om hon verkligen e gravid,o så e hon inte de..för alla justin noveller handlar om att dom får barn..xd

2012-01-09 @ 16:43:47
Postat av: Becca♥

Justin har ju varit en idiot i NÄSTAN hela novellen!... jag tycker att de ska behålla barnet! ;)

2012-01-09 @ 17:14:28
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Sara

Behålla barnet och den ska föddas. Det blir helt dålig om hon gör abort eller får missfall.

2012-01-09 @ 18:12:23
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Postat av: caroline

BEHÅLLA, sen så ska justin komma tillbaka till summer :D

2012-01-09 @ 18:49:33
URL: http://carolinenilsson.blogg.se/
Postat av: Louise

behålla!!!!

2012-01-09 @ 20:13:47
Postat av: Alma

Hej, undrar om du är intresserad av länkbyte (i inlägg:)?

2012-01-09 @ 22:24:06
URL: http://justindbieberstories.webblogg.se/
Postat av: Mizz Z

missfall, hon ringer justin och gråter, han får dåligt samvete, avbryter hela sin tour och kommer hem. osså kanske det händer någe mer?

2012-01-10 @ 18:09:10
URL: http://smartiez.webblogg.se/
Postat av: Anonym

behålla han har sj sagt att han e emot det liksom...

2012-01-11 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: