Chapter 8 - Kiss me


"Justin, VAKNA", jag hörde Alyssa skrika mig i örat. Jag slog snabbt upp ögonen och jag märkte att hon satt på mig. Hon log stolt när hon sett att jag vaknat upp. "Du är vaken", fnissade hon fram och reste sig ifrån mig. Hon gick bort ifrån sängen och hoppade glatt ut ur rummet. Något var fel, varför var hon så glad? Hon är ju bättre än såhär när det kommer till mig. Jag hörde hur vattnet gick på inne i badrummet och jag suckade. Jag reste mig upp och kollade på klockan. Den var halv 10, hon måste skämta. Jag fnös och skyndade mig bort till badrummet. "Vad är det med dig, varför är du så konst..", jag skulle precis slänga upp badrummsdörren och gå in i badrummet, men istället fick jag ett riktigt kallt välkommnande. "VAD FAN ALYSSA", skrek jag och kastade med händerna för att få bort vatten. Vattnet hon kastat över mig var iskallt och hon flinade. Hon la händerna på min bara mage och steg närmre mig, så nära att jag nästan blev nervös. "Så går det Justin, du får skylla dig själv. Detta är bara början", viskade hon i mitt öra och drog hennes fingrar längst min bröstkorg försiktigt neråt. Min kropp rös av hennes värme och hon stannade precis vid kalsongkanten. Jag vet inte varför, men jag ville verkligen ha henne. Jag var så nyfiken. Hon flinade emot mig igen och puttade snabbt bort mig, innan hon stängde toalettdörren med en smäll och låste. Jag tappade nästan fattningen.


Jag log emot min spegel bild och tvättade snabbt av ansiktet. Jag satte sen upp mitt hår och lät sminket vara. Hade endå somsagt någon dag kvar här med Justin. Var ingen ide att sminka sig. Jag hjäspade och lämnade badrummet. Jag gick bort och satte mig i min säng och tog tag i min mobil. “Vi måste ses så fort du får gå ut igen, oki?”, stod det ifrån Lucy och jag log. “Såklart”, svarade jag. Jag hade även fått ett sms ifrån Alicia. “Hej! Hörde att du hängde med en vän ifrån Kanada. Kan jag komma över? Har ingen anning om vem det är!!”, stod det och jag fnös. Jag valde att inte svara henne. Hon visste precis vem jag var med och jag visste precis vad hon egentligen ville ha, just därför svara jag inte. Jag kollade upp och såg Justin gå förbi. Han mötte min blick och skulle precis gå vidare in i sitt badrum men backade istället back och kollade på mig. Hans elaka flin som var beläget på läpparna ireeterade mig otroligt mycket. Han skulle precis stiga in i mitt rum men jag skakade på huvudet. “Nej Justin”, hånlog jag. “Det är mitt rum, och tro mig, jag kommer göra något taskigt om du stiger in i det”, han log bara emot mig. Trotts mitt urlöjliga och svaga hot steg han in i rummet. Han gick fram till mig och drog upp mig ifrån sängen. Jag skulle precis säga något men han hyshade mig och lutade sin panna emot mig. “Jaså, vad ska du göra nu då?”, viskade han och han ögon glittrade av nyfikenhet.

Hans varma händer omfamna mina och jag flinade. “Inte göra något jag ångrar i alla fall”, jag puttade undan honom. Även fast jag visste att jag skulle kunnat stå där hur länge som helst. Även fast han var en urtöntig “Om jag ens kan kalla dig vän” till mig, så var han endå så jävla perfekt. Han vita leende glänste och han bruna mystiska ögon skulle alltid lura på mig till saker. “Det du gjorde precis ångrar du redan, hade du vågat hade du kysst mig, och du hade gjort det med känslor”, sa han och la huvud på sned. “Eller har jag fel?”

Jag skakade bara på huvudet. “Så töntig du är, hade jag vart så äcklig att jag kysst dig, så ja, då hade jag gjort det utan känslor ”, muttrade jag och vände mig om med ryggen emot honom. Jag gick bort till min otroligt stora garderob och letade runt efter en tröja att ta på mig. Jag drog av mig min nuvarande tröja och skulle precis sätta på mig den andra innan jag kände en varm hand smeka mig längt ryggen. “Justin, lägg ner”, röt jag och puttade undan hans hand samtidigt som han vände sig om. Han blick skulle självklart fastna vid mina bröst. Killar. Jag la armen för dom och Justin kollade upp på mig med ett flin. “Jag litar inte på dig”, han la armarna runt mig och drog mig närmre honom. Jag skulle backa undan men insåg att det inte gick med tanke på att jag hade en garderob bakom mig. “Justin, släpp mig”, han skakade bara på huvudet. “Nej”, hans svar var snabbt. Jag höjde på ögonbrynet. “Och vad menar du med att du inte litar på mig?”, han skrattade ett hårt skratt och lyfte ena handen ifrån min midja upp till min kind. Han smekte den försiktigt och hans ögon mötte mina. “Kyss mig då?”, sa han med ett elakt flin på läpparna. Jag höjde på ögonbrynet och skulle precis streta emot innan han perfekta läppar trycktes hårt emot mina. “Oherregud”, hörde jag någon säga högt. Jag visste direkt vem det var, om inte min mamma. Jag tryckte bord Justin ifrån mig riktigt snabbt. Justin flinade emot mig och utan att säga ett ord lämnade han mig och min mamma i mitt rum. Han stängde dörren till sitt rum med en smäll. Shysst kille. Lämna mig ensam här när jag kysst en kille i Bh och mjukisbyxor framför min mamma.

Postat av: Amanda

MER DÖR DU E SÅ SJUKT BRA AHH!<3

2012-02-01 @ 21:45:01
Postat av: Anonym

Awesome! Men jag stör mig jättemycket på Justin, haha ;) Ska inte säga det ordet för då kommer du bara bli arg... hehe

2012-02-01 @ 21:46:30
Postat av: Ofelia

OMG! Du skriver så jävla bra! Du uppdaterar jätte bra, mycket roligare att läsa då, synd bara att dom är ganska korta! Men super, super, super braaa! Hoppas du kommer forsätta uppdarera så här bra!

2012-02-01 @ 21:49:52
Postat av: Melina

Sjukt bra!

2012-02-01 @ 21:54:15
Postat av: Emma

gooooooooooood!

2012-02-01 @ 22:01:15
Postat av: josefine

mermermer!

2012-02-01 @ 22:04:31
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: Felizia

ASGRYMT!:D

2012-02-01 @ 22:15:40
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: emma

så sjukt bra , jätte bra uppdatering och allt men jag hoppas att dom inte blir tillsammans för snabbt bara.

2012-02-01 @ 22:16:56
Postat av: Olivia

2012-02-01 @ 22:20:59
URL: http://anotherbiebernovel.blogg.se/
Postat av: Olivia

Åh jag blir galen , och jag älskar att dom inte gillar varandra (även om dom gör) man haha! FUCK jag blir galen skriv mer så fucking bra

2012-02-01 @ 22:22:00
URL: http://anotherbiebernovel.blogg.se/
Postat av: Becka

Grymt! :)

2012-02-01 @ 22:25:45
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Emma

Jätte bra, längtar till nästa :)

2012-02-01 @ 22:33:42
Postat av: elena

super bra

2012-02-01 @ 23:26:29
Postat av: Mathilda

meeeeeeeeeeeeer:D

2012-02-02 @ 01:02:52
Postat av: Anonym

Jätte btw

2012-02-02 @ 07:50:28
Postat av: Emelie

Skit bra hahah lite pinsamt att hennes mamma kom in där :P

2012-02-02 @ 08:57:01
Postat av: Madicken

oombbbb :D:D:D:D::DD:DDD<3333333

2012-02-02 @ 14:42:45
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: Madicken

oombbbb :D:D:D:D::DD:DDD<3333333

2012-02-02 @ 14:42:57
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: Emilija med J.

grymt bra !

2012-02-02 @ 15:24:17
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är din hjärna som talar med dig.

pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman

för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett

test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte... sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....



2012-02-02 @ 16:08:45
Postat av: Biebzdream

Hej! Den här novellen kommer bli sjukt bra! ;)

Ska vi länka varandra i ett inlägg? :)

Kram!

2012-02-02 @ 17:09:53
URL: http://biebzdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra

2012-02-02 @ 18:13:02
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Madde

Mycket bättre kapitel! Förstör inte som du brukar göra, så att det blir så överrealistiskt!

2012-02-02 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: