The chosen is you, Chapter 32.

- Haha, jag ska prata med tidningen så ska det stå " Justin Bieber tror att hans flickvän är efterbliven" på framsidan. skrattade jag.

- Såbra då! Att du är min flickvän. Log han och jag kände hur jag blev rosig om kinderna.

Vi satt sen bara och pratade om allt möjligt och det kändes som den första gången vi hade en liten 'dejt'. Han var verkligen underbar, han var helt enkelt min andra halva.



Senare på kvällen så pratade vi lite om hans världsturné som skulle börja om drygt en månad. Jag skulle även sova med Justin på hans hotell och så. Jag satt och kollade ut genom fönstret medans Justin var och dushade. Jag hörde hur vattnet stängdes av och efter ett tag så kom han ut. Jag orkade inte vända mig om så jag fortsatte kolla ut. Plötsligt så lägger Justin armarna om mig. Han var blöt och det droppade vatten från hans hår ner på mig. Jag vände mig och log.

- Hey Shawty mane! Flinade jag och han skrattade. Han hade bar överkropp och en handduk som satt vid midjan, sexigt.

- Hey Shawty! Sa han och kramade om mig hårdare. Jag vände mig tillbaka och fortsatte kolla ut. Jag såg hur männsikor gick längts avenyn och det såg så härligt ut. Klockan som snart var 9 satt på ett stort hus. Jag skrattade lite och kom och tänka på första gången jag såg Justin irl. På cafét.

- Vad skrattar du åt? Log Justin och jag ryckte på axlarna.
- Inget, men jag går och duschar! Log jag och ställde mig upp. Han nickade och jag tog en handduk och gick sen in på toaletten. Jag tog av mig kläderna och ställde mig sen i dushen. Vattnet rann sakta ner för kroppen och det var en underbar känsla. Jag stog och kollade mig i spegeln samtidigt som jag dushade. När jag dushat i kanske 20 minuter så kände jag att det räckte. Justin var ju faktiskt och väntade. Jag gick ur dushen och satte sen en handduk över brösten som gick ner under rumpan. Jag drog snabbt på mig mina trosor och tog sen mina andra kläder i handen.

Jag gick sen ut till Justin som låg i sängen och kollade på tv. När han såg mig så log han stort och vinkade handen brevid sig, han villa alltså att jag skulle lägga mig.

- Vänta, ska bara klä på mig! Log jag och han la handen för ansiktet.
- Vad gör du? Sa jag fråganden och han kollade på mig.
- Du ska ju byta om? Svarade han och jag skrattade.
- Justin, haha. Du är så söt. Log jag och vände mig om. Jag drog av mig handduken och kunde nästan känna Justins ögon på min rumpa. Jag kom sen på att jag inte hade något att sova i så jag drog på mig handduken och vände mig om.

- Hey du, har du någon tröja jag kan låna av dig eller? Jag måste ju sova i något? Log jag. Han nickade och ställde sig upp. Han gick förbi mig och kastade upp en tröja från hans väska. När han kom tillbaka la han handen runt min midja och började gå mot sängen.
- Eller så skiter du i din tröja! Flinade han och jag skrattade.
- Eller inte. Log jag och släppte handduken. Jag drog snabbt på mig tröjan och kollade sen på Justin. Det såg ut som om han sätt ett spöke eller något. Jag skrattade lite och satte mig sen på sängkanten.

- Vill du veta en sak? Flinade Justin och jag log.
- Ja?
- Du har en riktigt snygg kropp! Sa han och log stolt och la sig ner i sängen.
- Tycker du? Sa jag och log.
- Ja, och den tillhör mig nu! Sa han och blinkade. Han drog ner mig i sängen så att jag låg men huvudet på hans bröstkorg och jag såg hur han låg stort. Han lyfte sen upp mitt ansikte och kysste mig mjukt. Jag log lite samtidigt som han kysste mig och kunde itne sluta skratta.

- Vad är det? Sa Justin oroligt.
- Inget, du är bara så söt.. Log jag och han log tillbaka.
- Föressten, det här med min turné. Hur ska vi hålla kontakten? Den varar i nästan 6 månader, det är ett halvår. Suckade Justin.
- Jag vet inte.. Vi tar det imorgon, jag är för trött just nu.. Sa jag och hjäspade. Justin nickade och jag log för mig själv. Vi somnade sen och jag kan garantera, jag har världens bästa kille.

Sofia Eriksson om The chosen is you, Chapter 31.:
Jätte bra ! Skriv mer! Men hur kunde Justin veta att jag älskar dig betydde I love you ??
För att han sökte upp det i ett annat chapter, när dom var i Danmark, kommer ni ihåg? Hon har ju snackat svenska med han förut! ;) OCH KOMMENTERA NUUUUUU!!

Postat av: Hannah

meeeeeR!!!!!!!!!!

2011-02-12 @ 21:50:26
Postat av: Dalia:)

MER MER MER !

Asså ni skriver så sjukt bra, håller också på med en novell men har ingen blogg just nu, ska fixa det om några dagar, då kanske ni kan kolla ? <3

2011-02-12 @ 21:51:42
Postat av: Anonym

Asbra

2011-02-12 @ 22:03:03
Postat av: Sofia Eriksson

Jätte bra :D Skriv mer snabbt ! Haha just jaa, det hade jag glömt bort :P

2011-02-12 @ 22:17:08
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: josefine

AWESOME! MEEEEEEEEER!

Beroende ffs xd

2011-02-13 @ 03:24:15
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hejsan Jag undrar om du skulle vilja sammarbeta med våran justin bieber novell http://jjustindbieberstories.blogg.se/

det skulle vara jätte roligt och jag tror båda skulle vinna på det M.V.H Lovisa på jjustindbieberstories :]<3

2011-02-13 @ 11:14:10
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv: hahha hoppas de:D

Hahah vi har inte så jätte många än:$

typ 60-80 per dag(A)

2011-02-13 @ 11:56:28
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: itsabieberstory

läs gärna våra justin noveller :)

2011-02-13 @ 12:24:25
URL: http://itsabieberstory.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv: Okej de låter super bra:D

du kan ju höra av dig när du har pratat med henne;)

2011-02-13 @ 12:44:18
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

hej kommentera gärna vår justin bieber novell vi har inte kommit långt en men det skulle vara kul om du kunde följa den och kanske slänga in någon kommentar kram mirja och sanna

2011-02-13 @ 12:47:55
URL: http://biieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: